Loading...

اخبار

اولین تصاویر از گل سرسبد مایکروسافت در خیابان پنجم نیویورک!

نوشته شده در : 2015/10/27 - 10:08
فروشگاه جدید که گل سرسبد مایکروسافت نام‌گرفته با طراحی متفاوت توأم با بوی نویی و اجناس لوکس در نگاه اول نگاه‌ها را به خود جلب می‌کند و با دیدن سرفیس‌های زیبا کنار هم آرامش فناورانه خاصی را به کاربران می‌دهد.

Microsoft Store

 

مایکروسافت بدون اینکه جزییات مالی ساخت فروشگاه‌ها را که در سمت راست خیابان 45 واقع‌شده، لو دهد؛ چند ماه روی طراحی و ساخت آن کارکرد و به‌عنوان اولین فروشگاه مایکروسافت در منطقه نیویورک مشهور می‌شود و به دلیل اینکه در خیابان پنجم نیویورک است، فروشگاه پرچم‌دار نیز لقب گرفته است.

 

Microsoft Store

 

به دلیل قرار گرفتن نزدیک فروشگاه اپل از جذابیتی دوچندان برخوردار شده تا عاشقان فناوری بتوانند به هر دو فروشگاه سر بزنند که تنها 4 بلوک از هم فاصله‌ دارند.

 

Microsoft Store

 

برخلاف طراحی شیشه‌ای اپل که بخشی از فروشگاه را نمی‌بینید، فروشگاه مایکروسافت مانند ساندویچ بین دو ساختمان قرارگرفته است. یکی از این ساختمان‌ها فروشگاه استوارت ویتزمن متعلق به Coach است که «دیوید مک آگن» مدیر عملیات خرده‌فروشی مایکروسافت 7 سال در آنجا کارکرده و اکنون 3 سال است که به مایکروسافت پیوسته است.

 

مایکروسافت 100 فروشگاه در امریکا و 10 فروشگاه در اقصی نقاط دنیا دایر کرده و داخل آن را مملو از محصولات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خود با ویندوز 10 کرده است که با کف پارکت و میزهای چوبی از جنس بلوط مزین شده است.

 

Microsoft Store

 

مرکز و جلوی طبقه اول مملو از سرفیس بوک و سرفیس پرو شده و هولولنز کنار آن‌ها می‌درخشد که دیوار ویدئویی 30 فوتی به آن رنگ و بوی خاصی داده است.

 

Microsoft Store

 

میز پاسخ یا همان Answers Desk در جواب به Apple Genius Bar در طبقه دوم ساخته‌شده است و مردم می‌توانند سیستم‌های خود را آنجا بیاورند و سؤالات خود را مطرح کرده و پاسخ مناسب دریافت کنند. گارانتی خود را افزایش داده و مبلغی هم پرداخت کنند. ایکس باکس، مایکروسافت آژر، ورکشاپ برای ماین کرافت را نیز در طبقه دوم می‌توان یافت.

 

Microsoft Store

 

طبقه سوم مخصوص کاربرانی است که می‌خواهند با Dell به سراغ ویندوز بروند. اتاق نشیمن در طبقه اول و ایکس باکس وان کنار آن تعبیه‌ شده است.

 

برای خرید یا برای فان، هرکدام را که انتخاب کنید، قدم زدن در خیابان پنجم نیویورک را نه برای پولدارها، بلکه برای عاشقان فناوری بسیار توصیه می‌کنیم.

 

 

دسته : خبر عمومی منبع : khabaronline بازدید : 1844
برچسب ها : مایکروسافت

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!